Torsdag!

Idag så köpte jag ett par sötnosar från indiska som kommer passa såååå bra till sommarens klänningar eller varför inte ett par slitna stuprörsjeans! You never know, I just loooove them!

Måste även tipsa er om avannas kollektion som innehåller tröjor, linnen och väskor i massor! Riktigt coola grejjer faktiskt.

Är för övrigt på bättringvägen så snart släpper antagligen både febern och den äckliga försyldningen :) Bra va? Imorgon är det kiss konserten som gäller för mig eftersom jag jobbar på stockholm stadion så jag hoppas verkligen att jag är helt frisk tills imorgon, för vem ska annars servera den bästa ölen i området om inte jag? ;) Haha.
Hoppas att ni mår bra i alla fall och tar del utav sommarvädret! Ska tänka på er ♥



image48     image49


 

Guld värt / A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0