Sex trosan!

hej
Min läpp är fortfarnde lika stor och tydligen drar de till sig killar för nu har jag två som vill komma över och kyssa mig.
Jag skriker NEJ! det gör så himla ont!

Nått som jag inte skulle ha nått i mot är om någon köper denna trosan till mig!image46

Det är inte en vanlig trosa. Det finns en kula man stoppar in.. ni vet vart.
Sedan ger man en fjärkontroll (som man får med) till sin kille eller till den man är kåt på.

När ni drar ut på fest eller middag och han trycker på knappen börjar kulan i dig vibrera. det är hel skönt och
även roligt. När du inte kan kontrollera dig själv längre drar du in honom på toa!

denna trosa kan du hitta på bootyparlor.com  lycka till;)

XoXo /Medina i farten

Kommentarer
Postat av: Ida

tänkte bara tala om att den finns i Sverige också. www.poeme.se säljer produkter från Booty Parlor och bl.a. denna otroligt söta och roliga trosa. :)

2008-08-27 @ 10:31:18
URL: http://www.poeme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0