Havanna

Inlägg på inlägg. Sitter i skolan och har lunchrast, rastlööös! Tycker ni inte att det vore mycket bättre om man hade lite kortare raster och sen fick man sluta tidigare istället? Såå mycket skönare. Vad ska man göra i 1-1½ timme liksom? Fine om man har någon uppgift att göra men raster e överskattade!

För övrigt kommer snart Timon hem! Min dvärgpinschervalp. Han blir snart 8 veckor men eftersom jag inte slutar skolan förän 11 juni bestämde vi oss för att hämta honom då istället. Cant wait!


image18

Isn't he adorable?

/H

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag :)
saanzil.blogg.se

2008-05-26 @ 12:00:15
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0