Havanna

Idag är det måndag, vilket innebär skola, och omprov, och att det är endast en dag kvar till Gossip Girl, och ca 2 veckor till skolavslutning = Sommarlov! Sitter bredvid Nikolina som just nu skriver ett hatinlägg om barn. Mjo så kan man se det. Barn är jävligt jobbiga men jag står ut så länge det är mina egna syskon. Andras barn har jag INGET tålamod med =P

OCH VAD VAR DET JAG SA OM SOMMAREN? IT'S HERE!! iaf i stockholm =) Så uuuut människoorrr!

Helgen har btw varit helt okej trots att den gick alldeles för snabbt. Men när gör den inte det egentligen? Blev inget plugg...(oväntat). Gårdagen spenderades med S. Vi gungade och ritade i sanden, ni vet när man ska säga fyra killar man ska gifta sig med, eller hur många barn man ska ha. *Forever young* höhö.

Ett bevis på att man umgås för mycket är när man omedvetet har likadana sittställningar. Nikolina haha.

Ha en bra dag
Havanna


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Dagens!!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

2008-05-26 @ 11:44:04
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Havanna

Tack detsamma =)

2008-05-26 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0