Fredag!

Hallå allihopa!
Nu sitter jag i skolan, har precis gjort religions prov "religion utan gud", det gick väl sådär.. Hoppas på g iaf, har bara kört järnet nu i slutet så hinner inte satsa på så mycket mer.

Åhhhhhh det är freeedaaag!! JAG ÄR SÅÅ LYCKLIG FÖR DET! Vad ska man göra i helgen då? På lördag har jag tyvärr intensivmatte tillsammans med Nikolina as usually. Fatta från 10-15 på en LÖRDAG ska vi sitta i skolan. Det är lite illa. Men på söndag blir det iaf grönan =) Min faster fixar gratisbiljetter så det är väl rätt nice. Åhh kan inte hjälpa att tänka på att det är sommarlov snart. Räknar dagarna haha. 12 dagar kvar GAHH! =D =D

Nu ska vi äta lunch sen blir det psykologi (kanske), sen matte -.- 

Ha en bra dag allihopa !
Havanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0