Det kunde ha varit bättre

Min kompis lärare är en mycket speciell lärare. Han kan nämligen skilja mellan skolk och skolk. För en sak är om man skiter i skolan och sysselsätter sig med annat som troligtvis inte är lika viktigt som plugg. En annan sak är om man skiter i skolan och bestämmer sig för att stanna hemma och ta igen de saker som man ligger efter i. Något i den stilen hade jag tänkt mig när jag drog ifrån skolan med gott samvete. Men vad händer!? Jo, såklart att jag åker på världens jävla försyldning. Så nu sitter jag här med röd näsa och tårar i ögonen. Katastof. Jag har inte ätit på hela dagen och min mage skriker efter mat! Så vad gick snett? Skulle kunna göra vad som helst för en kladdkaka a la Medina (hon är grym på att baka) så vad säger du älskling? Ställer du upp för en vän i nöd? Det mest tragiska är att solen skiner och vädret är hur underbart som helst! Så ett tips till alla er som är friska: Ut i solen med er och njuuuut av sommarvärmen! Ska tänka på er


Arrivederci / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0