Adriana

Förlåt, förlåt, förlåt!


Jag vet, jag är jätte dålig på att skriva i bloggen men jag lovar er alla...Det här kommer inte att upprepa sig. Det är bara det att jag inte alltid hinner sätta mig ner och ta det lugnt, så det får bli min dåliga ursäkt. Har haft fullt upp hela helgen faktiskt och när det väl har kommit en oväntad lucka i kalendern så har det alltid dykt upp något annat,  för det mesta är problem orsakade av mig.

Men men, alla har sina små problem. Skillnaden mellan mina och andras problem är att mina problem är egoistiska och otillräckliga. Tooo bad for me.


Idag har jag faktiskt hunnit åka till stan och tittat ut lite saker som jag ska unna mig nästa månad. Yey! Längtar redan! Inte långt kvar nu. Pengarna kommer att läggas på söta underkläder, nagellack i sommarens alla färger och världens sötaste klänningar


image23image24


Cute, don't you think?


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0