Adriana

Hej bloggen!


Har inte varit så här glad på riktigt länge och jag vet inte ens varför. Allt kanske inte behöver ha någon mening, eller? Oavsett bryr jag mig inte bara det fortsätter i den här stilen!

Idag är det schlager-finalen och vad passar inte bättre till det än vin, jordgubbar och massa massa godis! Det är i varje fall det bästa i mitt liv som snart kommer att slå in! Inte nog med att jag kommer gotta mig lyckligt på det. Jag har nämligen världens bästa sällskap. Hoppas att kvällen kommer att bli lika bra för er som för mig. De är ju trots allt lördag och hur underbar dag som helst!

Heja Sverige!

Take care / A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-24 @ 18:26:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: super snygg kille med rödsport bil som hänger på toyota lyften

6:te läsare ;)

2008-05-26 @ 00:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0