Work out

Godmorgon!
Har precis nyss vaknat. (vadå datanörd?) haha. Börjar egentligen 10.10 idag vilket vem som helst kan förstå att jag inte hinner till, men känner precis som Adriana att det är jäkligt onödigt att gå till skolan när det inte gäller några betyg =) Men ska iaf dit lite senare då jag har intensivmatte YAY! Dock är det här näst sista gången and then its all over!

Idag tänkte jag faktiskt gå ut och springa (!) har inte gjort det på hundra år. Det känns dags att börja träna lite för beach 08 hahaha too little too late. Känner inte ni när ni går ut och joggar att man bara känner sig så ful,speciellt med dom där klumpiga skorna? Har faktiskt aldrig brytt mig om att köpa snygga träningskläder. Borde inte det motivera mycket mer att verkligen gå ut och springa om man ser något snyggare ut? Har faktiskt inte tid att sätta ihop något eget men det här såg väl helt okej ut? Skorna återstår att hitta. Några tips?



Taget från Google.se


Kanske skulle man skaffa sig armar som Madonna?


Eller inte =)


Havanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0