Sommarplaner

God morgon Bloggen!
Vaknade faktiskt jätte tidigt idag och bestämde mig för att gå upp och städa. Resultatet blev faktiskt jätte bra!
Dessvärre har jag ingenting att göra nu, förslag någon?

Nu är det bara två dagar kvar i skolan...sen sommarlov! Sent, jag vet men ändå lika skönt att höra att den faktiskt närmar sig.
Har en hel del planerat i sommar faktiskt, först:

- 16/6 Jobb i hela två veckor
- 20/6 Midsommar på landstället
- 28/6 Kreta med mina söta vänner
- Landet
- American car show och raggarfest
- Tälta
- Fylla år
- Fira Emelie och Jessica med fler
- Sola, bada, grilla, festa, njuta! Älska sommaren!

Låter ganska bra faktiskt :)
Arrivederci A.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0