Solig söndag

Hej bloggen! Hoppas att ni haft en underbar helg i solen, det har i alla fall jag haft.  Jag vet att jag är dålig på att blogga nu för tiden men vem kan motstå det underbara vädret?! Inte jag i alla fall! Därför tänker jag använda de som ursäkt till att jag inte skriver så ofta som jag kanske borde göra. Å andra sidan finns det bara mer att berätta eftersom tid ger minnen. Eller vad säger ni? Håller ni inte med? Hoppas att ni haft det lika bra som mig i alla fall. För min helg har varit underbar. Det bästa som helgen givit mig är en frisk hälsa och ett glatt humör! Blev nämligen av med min äckliga försyldning...Och det var på tiden kan jag ju säga. Men på grund av att försyldningen höll i sig var jag tvungen att spendera fredagen hemma för att vänta in den stora kvällen på stadion då Kiss spelade. Jag är då inget större kiss-fan men jag kan inte säga annat än att dom var grymma. GRYMMA! Blev en riktig succé faktiskt. Och det blev sent. Därför spenderade jag många extra timmar av lördagsmorgonen i att ligga kvar i sängen och njuuuuta.Guld värt. Älskar att sova! Men med tanke på de fina vädret ville jag inte sova bort hela den fina dagen! Gick därför sedan upp och begav mig till ängen med min älskling, Jessica. Måste säga att jag blev lite brun mot slutet! Öl med sällskap på kvällen. Idag har jag bara varit i stan och promenerat med sällskap och glass. Det var faktiskt första gången som jag gick i stan och undvek affärer och shopping. Bra jobbat va? Inte direkt...Förstörde nämligen den planen när Anine kom och mötte upp mig. Kom hem med ett jätte fint linne som var vitt och enkelt från Carlings. Har en del planer på att köpa en del andra saker också nu när studiebidraget kommit in på kontot. Ska köpa en söt liten minidress från acne, underkläder från hm(dom har fått in jätte fina nu till sommaren), smycken i massor och sommarskor. Om jag får pengar över tänker jag unna mig en ögonfransförlängning, hoppas verkligen på de!

Snart ska jag sova, börjar bli riktigt trött faktiskt men först måste jag lägga mig och plugga lite till historiaprovet som jag kommer att ha imorgon. Önska mig lycka till! Puss och godnatt på er alla!


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0