Saturday

Hey alla.
Har inte blivit så mkt skrivande på sistone, men vem vill sitta inne när det är så fint ute? Har (för sista lördagen) varit på intensiv matten 4 tim. Great as usually. not. Sen åkte jag hem till S för att sen bege oss till kungsan. Var där hela dagen och kom hem ganska nyligen. Träffade på Adriana där aswell ;) Vad har ni gjort idag?

I
morgon funderar jag på att dra till stranden, har ju faktiskt inte tagit något dopp än och det är väl på tiden? Kollade förövrigt på filmen som gick på trean igår kväll, vad hette den?? Bra var den iaf, en av Julia Roberts bästa roller tycker jag.
Goosh jag är riktigt trött ikväll. Känns som den här dagen har varit väääldigt lång. Tre dagar kvar till skolavslutning och tills jag hämtar Timon. Ska bli sååååååååååååååå skönt med sommarlov, dem flesta av er har väl redan fått det?

What could be more adorable?





Ha en trevlig kväll
Havanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0