Midsommarafton!

Hej mina älsklingar


En sån här bra vecka har jag inte haft på väldigt länge, för vet ni varför? Jag har fått uppleva världens finaste leende och det av min bästa vän och syster. Det kanske låter fånigt, vad vet jag men jag bryr mig inte heller. Trots allt som hänt har jag insett att hon är den person jag inte kan leva utan.  

För dig Frida
Du är min sol, min dag, min natt. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Allt jag önskar är din lycka och även om det kommer att ta tid kommer jag kämpa för den. Det är allt jag vill och det ända jag vehöver veta just nu är att det finns hopp. För ditt leende gjorde verkligen min dag och det leendet kommer jag aldrig att glömma. Aldrig någonsin.

Lights will guide you home
and ignite yours bones
And I will try to fix you


Imorgon åker jag till landet för att fira midsommar med min familj och mina vänner. För det mesta brukar jag tycka om traditioner men just midsommar har jag svårt för tack vare dåliga minnen i stora mängder alkohol. Men i alla fall... Så hoppas att veckan slutar lika bra som den började och att den en gång för alla kan bli lyckad.

Önskar er alla en riktigt bra midsommar!
Hörs på lördag

Kram och god natt!
Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0