Heidi & Seal

Hallååå alla!
Har faktiskt inte någon ursäkt till att jag inte bloggat annat än att jag verkligen inte haft någon lust och inte haft något att säga heller. Har haft Timon hemma i två dagar nu och det kan jag lova tar energi! Han ska ut var och varannan timme, sen ska han passas och lekas med och sova. Jadu jag känner att han tar all tid från mig själv HAHA. I MISS ME!!! Nejdå , han e verkligen skit söt, kanske lägger in lite bilder senare. Har precis varit och handlat bur, ska åka tåg imorgon till Rättvik där min familj och S familj ska tillbringa veckan samt fira midsommar. Hoppas bara solen kan komma fram igen. 

Vad tycker ni om Heidi Klum och hennes man Seal? Jag menar, enligt mig är Heidi ganska mycket snyggare. Det visar faktiskt på att utsidan inte har större betydelse bara för att man är känd. Men sen finns det många som säkert tycker han är snygg också. Detta är bara min åsikt.




Havanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0