första måndagen i Juni

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen, har redan hunnit suttit ute i solen och pluggat. Ska snart hoppa in i duschen sen blir det frukost och skola. Börjar egentligen 10.10 idag (nej jag lär ju inte gå då) men eftersom jag verkligen är tvuuungen att plugga så blev det att hoppa över en lektion. Brukar ju vanligtvis ha 2 tim att plugga på eftermiddagen eftersom vi slutar kl 14 och omprovstiden är 16.00 men ska ha engelska nationella istället. buäää. Snart är iallafall allt över och då tänker jag inte röra en cell i min hjärna haha.

Igår var jag ju som sagt på gröna lund. Det var helt okej. Min släkt är väl inte speciellt lika mig så att säga. Men fick iaf upp min brorsa två gånger i fritt fall. Ingen ville extreeemeee <333 Jaja, fick väl lite färg hoppas jag.

image61

Varför är tatueringar så sexigt??

Cyaaa
Havanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0