Congraaaaats



GRATTIS SVERIGE! Det första jag gjorde imorse var att köpa tidningen och vifta extra mycket på grund av den fina framsidan. Vi vann med 2-0 mot Grekland! Och vinsten kommer att vara lätt vunnen för oss, eller vad säger ni?! Vi är bäst och det vet vi! För övrigt...Grymt spel.

Det är riktigt dåligt väder idag, regn är det värsta jag vet och för det mesta brukar det dra ner mitt humör. Men inte idag! För vet ni varför? JAG HAR SOMMARLOV! YEEEEEEEY! Så grymt glad för det! Så ikväll blir det till att fira med nära och kära.

Kikade lite i stan idag och kom hem med jätte fina underkläder och snygga pilotglasögon. Har även tittat ut en vit klänning från Gina tricot som jag ska köpa någon dag framöver!

Hoppas att allt är bra med er?

Adriana in action




Kommentarer
Postat av: Mette

Söt du var som kommenterat min blogg :)

Måste jag lämna tramp i din!

Kram på dig :)

2008-06-11 @ 20:37:10
URL: http://partysubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0