Allt går med vilja

Det sägs att människans bästa egenskap är viljan, och med den kan man åstadkomma vad som helst

Under de senaste månaderna har jag försökt använda mig av den starka egenskapen men misslyckats totalt.
Så vad är den egentliga avsikten? Och vad är det riktiga budskapet?
Jag tror att hatet inom oss driver viljan och det är det ända som gör oss överlägsna. Och just nu är jag riktigt jävla överlägsen!

Men egentligen, vad får vi ut av de om inte besvarad hat. Mitt starka ämne är beteende men just nu har psykologin svikit mig totalt, därför fick min kompis rycka in med en hjälpande hand.

Det här är vad han anser vara lycka och trots att låten är en stor besvikelse förstår jag hans poäng och den är att försöka göra mig glad. Och vet ni vad? Min kära vän har lyckats.






Hoppas att ni blir lika glada som jag blev för det är tanken som räknas, glöm inte det!

Er glada Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0