Urbanoutfitters

Halloj i rutan

Det blev väldigt sent i går. Jag som hade tänkt att lägga in ett väldigt fint inlägg.
efter jobbet som slutadede 19 00  och fick vi våran lön sen bjöd våran chef ut oss alla på middag.
Vi hade jätte trevligt förutom en av min arbetskamrat som drack lite för mycket. Men vi skickade hem henne i en taxi. När jag kom hem va det säng dags direkt. Växlade några ord i telefonen med en kill kompis och vi tänkte läsa sexnoveller för varandra. Men det blev inte av.. synd:(

Jag hann även kolla in Urbanoutfitters nyheter och jag hittade något som dom har satsat på väldigt mycket.
urringat därbak och även urringat därfram. Detta tror dom kommer bli inne i sommar. Jag håller fullständigt med
go urban

image22


Nu ska jag shoppa upp halva min lön med en underbar kompis.

När jag kommer hem tänkte jag lägga in två av dom bästa låtarna jag har haft sex till!

Sedan så klart vad jag köpt

XoXo /Medina


Kommentarer
Postat av: Ida

"dom bästa låtarna jag har haft sex till!"
säg till när du har lagt in dem. skulle vilja höra ;)

2008-05-26 @ 17:00:15
URL: http://lovebunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0