Sex Låtar

Hejsan
När jag fick höra att jag fått min första kommentar rusade jag till datan.
Jag blev verkligen sikta glad
Men självklart märkte min datta av det så den va tvungen att retas och var lite extra seg
men nu är jag äntligen inne

Idag har jag shoppat och pratat ovanligt mycket sex med en kompis
vi kom in på jotstick tricket (magisk sätt att ruka av en kille)och även roliga sex leksaker(otroliga roliga saker) och storklek på killars ...

Allt detta får jag skriva om senare för nu har jag nämligen lovat er och lägga in två av mina bästa låtar att ha sex till.
 Bed- J Holiday aven han skulle göra en kåt ; )
Ride it- Jay Sean extrem syngg (har jag hört)

Jag har tyvärr inte fotat kläderna men det får bli i morgon
det blev en tröja och resten va accesoarer

XoXo / Medina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0