Medina- huden ger dig skönhet

Tut i rutan
I dag har jag haft en jätte trevlig dag och riktigt njutit av solen,
jag har säkert blivigt lite brun också. Jag jobbade i dag i slussen och det gick smidigt.
Jag tänkte lägga pengarna jag fick på kläder och även baby olja.
Ja ni hörde rätt! Jag har  nämligen blivigt jätte torr.
image14
jag smörjer in mig och sedan går jag runt naken i mitt hus och luftar
sen är jag mjuk som en bejbis:D
pröva det är även bra att lufta dtt undre lite då och då.
Det är också smidigare än Blondinbellas tips om att linda in sig i plast.
Jag menar hallå hur sexigt känns det?

XoXo / Medina i farten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (;

2008-05-24 @ 22:04:32
URL: http://beautyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0