God morgon bloggen!

Trodde att jag skulle bli bättre tills idag men nej...här sitter jag med snuva, hosta och feber utan någon som heslt underhållning. De ända jag kan göra är att ligga i sängen och filosofiera med mig själv och jag lovar er...Det är inte något som jag rekomenderar.
Spelar ingen roll om jag är frisk eller inte imorgon för oavsett har jag bestämt mig för att åka till stan och ta en shoppingrunda! Moha! =) Ska köpa ett par solglasögon från bikbok, en klänning från gina tricot och jätte söta underkläder från HM. Lovar att visa er imorgon! =)
Nu måste jag göra i orning lite te så att jag blir frisk så fort som möjligt! Kram på er, hoppas att ni mår bra!


/ Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0