D&G modevising i Köpenhamn

Shoooo
Idag efter skolan åkte jag till stan för att köpa ett par skor från Din sko. yeah right
Det slutade med att jag kom hem med två linnen och en tröja från Monkey och H&M. typiskt!

D&G har haft modevisning och här är mina 10 favoriter.

 (klicka på bilden)

1.   Ass fin stjorta bravoooo D&G
2.   Jag blev helt kär i kjolen. Tänk dig den med ett vitt instoppat linne. underbart!
3.   Den här kan man ha på middag inge fest och inte mitt på dagen middag men några färgaglada skor!
4.   Älskar byxorna helt underbara. kolla vart dom slutar också. väldigt inne just nu!
5.   Den skriker bäst på fest! helt fantastiskt!
5a. Väldens sötaste skulle lungt sitta fin fint på mig.
6.   Hela hennes outfitt är helt rätt. mix matchade färger! Jag chansar på att highlighter kommer va sommarens smink!
7.   Väldigt kineskt väldigt sött och helt lagom för dom som  inte vågar ta i.
8    Helt perfekt. saknar ord. moi moi!
8a. Lite för mycket hem biträdelook. men ändå helt fantastiskt!

Bravo D&G. en sak bara vad hände med färgen! jag vill ha mer färg!!

XoXo /Medina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0