Tisdag

¡Buenos noches chicos!

Chansar på att jag kommer få ett grovt mvg hemskickat inom de närmaste dagarna tillsammans med resten utav mina betyg. Eller vad tror ni?

Idag har jag jobbat för fullt och det kommer jag antagligen att göra de närmaste veckorna men det är det värt, för vet ni vad som händer efter det? Jo, jag tar första bästa flyg till grekland! Yey!
Första utlandsresan på egen hand faktiskt och tillsammans med mina två bästa kompisar kommer grekerna få uppleva något som de sent kommer att glömma! För vi kommer nämligen ta för oss så mycket som möjligt, då menar jag verkligen njuuuuta. 11 dagar kvar.

En sak till
Har ni tänkt på hur mycket lättare saker och ting är utan att tvätta bort det gamla nagellacket med nagellacks remover? Det har faktiskt blivit en stor trend tack vare systrarna Olsen som gjort det igen! Så varför inte skippa ansträngningen med slitet, avskavt lack på naglarna.

 


Ha en trevlig tisdagskväll / Adriana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0