Så såg min senaste dagar ut

Nätverket är paj och jag har varit världs sämst på att skriva, men denna vecka kommer gubben från Bredbandsbolaget, yuppie! I alla fall helgen var ganska okej i lördags var det intensiv matte till kl:3, en mötte jag upp mami i stan vi skulle på hennes personalfest- så tråkigt men så kul. Thiländerskor blev helt uppspelta och börja dansa as slampigt, 40- åriga gubbar blev fulla och stötte på mig, en 60 åring kärring var så full så på dansgolvet började hon dansa med chefen helt plötsligt tappa hon balansen och störtade på baken - hahaha såå jävla kul!

Söndag var helt chill kändes som lördag, solade lite sen gick jag och en kompis och fika på Koffie (östermalm) och gissa vem man ser gå förbi med sin kille? Jo, sångerskan Robyn. Jag är en kändis magnet,  en dag kommer jag räkna upp alla jag har sätt.

Måndag, då blev jag lycklig, äntligen fick jag en ny mobil. Ni ska bara veta hur mycket jag hatade min gamla Motorola, en rosa - ussshh. Men nu är denna Sony Ericsson min!




Nikolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0