Ljug för mig!?

Hej jag sitter nu i min säng med champange smak i min mun. konstigt eller hur?
Jag har inte druckit på 5 månader. Jag är nämligen nyckter alkholist. VÄLDIGT COOLT!

Jag hatar folk som ljuger.
Folk ljuger varje dag. Det är små lögner som stora. Är folk verkligen så fega så dom inte klarar av sin egen sanning? Vilka töntar asså. Jag kärver ärlighet. Men det verkar lite för mycket att fråga om i världen. Det är väldigt synd. För vi människor skulle tåla saker mycket mer. Vi skulle vart bättre med avundsjuka och svartsjuka!

Btw i går fick jag höra att jag va lik denna person. Hon är ju ur söt och jag blve väldigt glad. (undra om hon ljög?)
image59

Bye babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0