Ledighet

Hej Bloggen!

Kom precis hem från Ikea och köpt nya möbler till mitt rum. Är jätte nöjd faktiskt. Det blev bland annat en ny garderob till mina kläder, skitsnygg och framförallt stor! Så nu kan jag handla min nya sommargarderob :)

Snart är det utgång som gäller. Tänkte föra lite med Jesse som är en bekant alkoholist. Sen blir det Hallonbergen med Medina! Vi ska ha det underbart tillsammans! Hoppas ni får det lika underbart som vi ska ha ikväll. Se till att njuta riktigt mycket ledigheten nu och om den inte kommit än så får ni helt enkelt ta och tänka på oss som har ledighet, Lovar att tänka på er andra

Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon om inte ännu ett fyllesamtal inatt!
Vi får hoppas på det bästa helt enkelt

Puss och kram / Adriana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0