Shopping!!

Hejsan hejsan  :D
I går satt jag och läste sofis mode jag hittade ett par örhängen jag köpt på glitter.
Skillanden var att dom örhängerna som var i tidningen var disignad av ingen mindre än Patricia Field. Tjejen som klädde på dom underbara skådespelarna i Sex and the City. det fanns nästan ingen skilland mellan örhängena förutom att man kunde få inskrivet sitt namn i dom. Ungefär som Kenzas örhängen fast självklart finare.

Jag köpte inte bara dom öhängerna utan även två till plus ett halsband allt från glitter. Jag köpte två tröjor en från Gina tricot och en fin tröja från Veromoda.

   

I Sofis mode kan du också läsa väldigt mycket om själva Sex and the City människorna. Det beror självklart på att filmen snart kommer ut. jag längtar sååå! :D


I dag ska jag över till en kompis och titta på Gossipgirl och käka hur mycket godis som helt! wiiiiieeee
senare ska jag skriva ett inlägg jag har många ämnen jag vill ta upp
det blir antingen...

1. Två bilder en bild på Paris Hilton där jag har gjort henne fet och en på gravida Jessica Alba. Jag ska kolla skillanden mellan söta Jessica och feta Paris och kolla vem som passar bäst mulligast.

2.Ett inlägg om ALLA mina killar och problemen som uppstår.. bläää

3. Kanske lägger jag in lite mer mode och skönhets tips även dom 10 bästa catwalk kläderna från D&G i från köpenhamn.

det är bara vänta och se vad som väljs!

XoXo /Medina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0